Google+ Followers

luahan hati










(18 FEBRUARI 2014)
RINNNDUUUU
kenapa la aq bodoh sangat still rindukan ko..still sayangkan ko..pdhal ko dah xpnah fikir perasaan aq...ko dah bahagia...ekin wake up.....sampai bila ko nak macam nie...sampai bila...cukup la...dia dah bahagia...dan ko bukan seorang prmpuan yg suka gnggu kebahagian org..ko kne egt tu..!!!!!!bangkit la jiwa yg sakit..bangkitlah hati yang terluka...cukuplahh ko bersedihh...bagunlahh...mulakan hidup baru...tapi... macam mana aq nak mulakan hidup baru kalau bayangan kau selalu mengganggu aq...macam mana...ya Allah kuatkan lah hatiku......tolong la hati jgn bersedih lgi...cari kebahagian baru,,,,tapi macam mana aq nak cri kebahagian baru..klau bahagia aq tu ad pada kau...macam mana.....sampai bila aq perlu tunggu ko...tlong la pahami perasaan aq...
aq sayang kau.....



luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati


(9 NOVEMBER 2014)
ERMMM
lama kan dah xupdate luahan hati..
mybi aq dlm proses utk melupakan ko..even still xboley..still stalker ko..tapi im trying to forget person who is never appreciate aq..
aq stalker fb ko..ko mesti sedang berbahagia bunga2 cinta kan...bgoslahh..smoga ko bahagia selalu..tu je doa aq...n hope ko doakan aq bahagia jugak taw...ermmm ari tu chik tnye aq xrindu ko ke..? sbb bfore this aq slalu ckp kat dia aq rndu ko..but after aq dpt thu ko dah ad a new gf..tros aq xtnye ap2 dah...mse dia tnye nk jew aq jwab rindu gler kot kat ko...tpy aq sedar klau aq ckp rindu sekalipun ko tetap xkan thu..xpla biarlah aq mengadu pada Allah jew...moga dia mendengar rintihan hatiku ini...ko kije kat KL ea skrg.? ermm bgos la...semoga ko trus berjaya..still miss u...


luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati

(7 OKTOBER 2014)
petang raya hari tu..aq nampak ko ,..
ko pakai baju merah..aq pon pkai baju merah...tergaman aq...dah lme aq xnmpk ko..aq xthu nape aku pndng ko x berkelip..myb rindu...entah la....
aq rindu ko..ko thu x aq xboley tgok ko..klau aq tgok ko aq rse nak nangis...ntah la...
knp la air mata mudah sangat gugur sebab ko..
yess aq msih syang ko..xkan ko xpnah sedar semua tu...
tolonglah paham aku...



luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati

(5 OKTOBER 2014)
sampai sekarang aku masih engat ko..owhh btw selamat hari raya ,,aidil adha..aq xberani nak wish kat ko..yela ko kan dah ada awek..nanti apa plak dy ckp,,lgpun kita dah lme xcntact kan..klau dlu ada la jgak even kat fb sekalipun..disebabkan aku dah block ko...so kite terus xcntact..aku dapat tahu ko ad awex terus aq block ko.. sebab aku xnk hati aq sendri sakit bile bace status2 ko...ermmm 2 tahun lebih dah kan kite putus...tapi knp aq still xboley lupakan ko...xthu la...appun aq bukan jenis perempuan yang suka gnggu relation org...xpla..aku tgok dry jaoh...aq tggu ko tau...klau ko xbhagia carilah aku...ishhh pagi2 raya xbaik nangis kan...ko pon dah lme xdtg raya rumah aku...aku pon dah lme xnampak ko..ko sihat x..???aq rindu sanngat kat ko.. hope ko happy selalu..aq sedih xp...aq dah xthu mcm mana cara nak lupakan ko...sebab aq terlalu sayang ko....
ko happy selalu eh sayang..


luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati

BERSALAH?
(4 oktober 2014)

pernah x engkau rasa bersalah kat aku..??
aku cuma nak thu..
ko xpernah fikir langsung ke perasaan aku..?? xpernah ke..??
ko xpernah tahu apa yang aku rasaa..
akku buat semua tu semata-mata sebab aku dah xthan..
xthan menangih simpati ko..
sedangkan aku xthu ko sayang aku ke x..!!!
mesti ko xpernah tahu kan aku tggu ko..!!
yesss aq tggu ko..tpy aku ego.. sampai satu tahap ko jumpe pnganti aku...
aku tahu...ko thu x dalam diam aku menangis mengaiss teringat ko..
tepi pernah x ko terfikir..pernah ke....
tolong la paham perasaan aku..
aku cuba lupakan ko..tapi aku xboleh...
aku xthu knp..hari2 aku teringat kat ko..
aku sendri xthu..xpasti knp..
yang aku tahu dan pasti aku sayang ko...
aku terima dy utk lupakan ko...
tolong paham perasaan aku..










luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati

PERASAAN INI
(18 september 2014)

okeyss tadi dok lepak kat lobi...
huda dok cite pasal ex dia.. thennn
ateh: huda sama cam ekin.. stalker jew kije..!!
ekin: eh kita xstalker dah la..sakit hati jew..redha
huda: xplah ekin kita sama ..aku rasa apa yang kau rasa..sakit sangat..
ekin:huda ko jgn la ckp sedih malam-malam cam nie kang nangis kang..

hahahah okeyss balik bilik teringat then rasa nak nagis nie..dok menahan air mata...
ermmm...xthu nak luah mcam mana hanya tuhan yang tahu..
pinjam satu quote nie,,

if u love someone,
set them free,
if they come back 
they're yours
if they dont,
they  never were...

in reality.. ko xdtg balik pon dalam hidup aku,,
ko biakan aku berkhayal dlm dunia aku.
aku kene sedar sendiri
keluar dari dunia khalayan aku...
aku cuma tersedar dari dunia khayalan aku bila aku tahu ko dapat penganti aku..
sakit hanya tuhan yang tahu..
lupakan,,,lupakann..lupakan kesedihan..
aku xkan pernah biarkan ko muncul lagi dlm hidup aku...
sebab ko xpernah hargai pengorbanan aku..!!!

dihati ini hanya tuhan yang tahu..
dihati ini aku rindu padamu...
tulus sanubari menantikan hadirmu...






luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati




HILANGKAN KEDUKAANKU
(15 SEPTEMBER)

YA ALLAH
engkau yang maha mengetahui
YA ALLAH
kau maha melindungi
YA ALLAH
engkau maha mengerti
mengerti kegundahan hatiku ini
mengerti kedukaan hatiku ini
mengerti kesepianku ini
berilah aku kekuatan untuk berpegang di jalanmu
kuatkanlah aku



luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati





RINDU KAMU
(14 SEPTEMBER 2014)


rindu yang menyapa..
tak dapat untuk ditepis lagi..
kau xpernah tahu perasaan aku
kau xpernah tahu betapa aku rindu...
biarlah takdir yang menentukan
mungkin aku terlalu mengharapkan kau
sedangkan kau dah lupakan aku
aku terpakse pilih dia untuk lupakan kau
aku terpaksa sungguh aku xrela..
sebab aku masih sayangkan kau
memang tidak adil untuk dia..
tapi untuk lupakan kau aku perlukan dia
entah berapa banyak dah air mata aku untuk kau sampai aku rasa aku dah xkuat
xkuat untuk meneruskan segalanya..
kesakitan kelukaan rasa dikhianati dan segalanya
aq belajar tabah aku belajar kuat..
kuat untuk teruskan hidup ini..
kuat untuk buktikan pada kau ..aku mampu jadi yang terbaikk...
terbaik dari kau..tapi aku xthu kau still nampak aku atau pun tak..
atau aku nie hanya berkhayal dalam dunia aku sendiri..
aku sayang kau..
mana kau yang dulu..
aku rindu..






luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatil






LEPASKANLAHH..
(3 SEPTEMBER 2014)

ikhlaskanlah hati dalam melepaskan..
ikhlaskanlah diri dalam melupakan..
semoga yang kau cari menemukan kebahagian..
aku disini selalu mendokan kebahagian...


sukar untuk melepaskan even hati ini tidak merelakan..
untuk apa jika bersama hanya untuk mengundang duka lara...
lepaskan akan menukan kebahagian mungkin.??
perbaiki diri dan jangan menunding jari..
lepaskanlah wahai hati..






luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati





IKHLASKANLAH HATI INI
(1 SEPTEMBER 2014)

pernahkah anda rasa sedih tanpa sebab .
hati jadi tak tenang, rasa yang tak dapat diugkap ,rasa sedih walaupun masih ada org disisisi
kenapa ya Allah?? kenapa kau anugerahkan aku rasa yang sebegini rupa .
aku tertanya-tanya apa yang telah terjadi.
mungkin kerana dosa silam yang masih membelenggu diri ini.
apakah yang akan terjadi nanti..??
petanda atau mungkin sekadar rasa!!
aku sendiri tidak pasti .ya ALLAH redhakanlah hatiku dengan apa yg terjadi dan apa yg bakal terjadi.
hanya padamu ku bersujud..redhakanlah hati ku menerima takdirmu..
ikhlaskanlah hati ini.



luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati


ku menyayangimu bagaikan ku menyayangi diriku...
tanpa kehadiranmu disisiku bagaikan dunia ini tidak bererti bagiku..
bagaikan tiada kecerahan...
hidup bagaikan layang-layang yang menanti keputusan talinya....
dirimu umpama bidadari yang muncul dalam hidupku..
yang mampu menerangi seluruh hidupku ini...


miss him..sadnesss




luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati



SENYUMLAH WALAU HATIMU SEDANG MENANGIS (31/08/14)

bersedihlahh..kecewalah..menangislahh..kerana kita insan yang lemah..dan segala perasaan tersebut datangnya dari Allah..tapi segera bangkitlah dari kesedihan .. jangan lupakan berjuta nikmat Allah yang lain yang sedang kita kecapi..Allah jadikan kesedihan dalam hidup kita supaya kita sedar kita hanya hamba Allah yang lemah supaya kita dapat membuat keputusan yang tepat dalam hidup kita..betulkan tujuan hidup.saat kita perbetulkan dan yakin pada Allah kita peroleh segalanya.kenal Allah adalah kunci bahagia dalam hidup..

segeralah tadah tangan dan bisikkan dalam doa. Ya Allah aku tahu tidak ada sayang diriku lebih darimu ya Allah tuhanku. aku pasti ini semua kerana kau ingin beri sesuatu yang lebih baik dalam hidupku ini semua kerana kau sayang..jadikanlah kesedihan hidupku ini sebagai asbab hidayah buat diriku dan semua manusia dalam dunia ini. bantulah aku melupakan orang yang melupakan ku..bantulah aku pulihkan semangat hidupku..bantulah aku bangkit dari kesakitan yang engkau berikan padaku..bantulah aku hilang kan kesepian yang meruntun hatiku..aku berserah padamu ya Allah....

.luahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhatiluahanhati