Sunday 15 September 2013

awasss!!!! game berhantu.......!!!!!

assalamualikum.....

haaa mesty korang terkejutkn tengok tajuk tu....
hahahha...game berhantu wujud ke..????
game main2 hantu2 wujud kot...!!!!
huaaa gile aku nie mlm2 ckp pacal hantu nie.......
huuuuuuuuu.....
actually aku bukan nak cite pasal hantu.....
tpy pasal..jenggggg3......................






haaa...nie la game berhantu ny..!!!!huhu

aku law men game nie cmfrm xtoleh kiri kanan..hahahah..org pggil pon wat xthu jerp....huh (melampau aku nie...hahahahah
classmate aku lmbt dtg class law sbb game nie...hahhahaha
mang berhantu...
lagi teruk lect aku pnah cite laky dy bgon mlm semate2 men game nie....ahhahah
ishh3..bhye....so...jauhilah game berhantu ini...
(eh boley caye ke aku nk jauhkn dry dari game nie...)huahuaaaaaaaa
..                                                               done....


                                                            xoxo eyqin_ali

No comments :

Post a Comment