Tuesday 15 October 2013

crazyy boysssss!!!!!

assalamualaikumm.. lama xupdate blog... (even xd org bce aq tetap nk update :P )
 lalallaalalla crazy boy../???
omg......nk cite nie... ari tu aq ad la aply practikal at stu travel agent nie.... mak ai... aq blom msok prktikal dy da tunjuk belang... ,merenyammmm jewwww....!!!!
huaaa.....aku kenal orng nie melalui ayah aku then ayah aku knal at sebuah resort nie....
dy as a senior manager at travel agent tu...krikk2.....
orgny xdla tua mne....!!!tpy bg aq dy dah tua..hahhaha 29..??? tua la tu kan.....
hahahahahah...okeyyy....mang peristiwa nie wat idop aq sedikit kacau bilau...urmmmm


aq elok2 plan ngan member aq nk li same2....tbe2.....
ishhhsedang aq dduk melelapkan mata pada pagi yg hening...(kbtulan kelas batal)..
ayattt xley bla...hahahah
bru nk tdow....let me telll u that i love u...nanannaan.....callrngthn phone aq laaa....haahah :P
org travel agent tu kol...okey2 layan.....

t.a:salam saya enck aziz dari ....okey saya saja nk kol awk coz awl bln 12 6ty awk akn prktikal disini..boleh        atu tdk saya nk berborak ngan awk nie....
aku:okey incik...boley2..so how about the resume ble inck bley bg feedbck tu at poli ea...
t.a : saya akan anta jumaat nie..sbnrny saya nk kol awk mlm tdy da...borak2 sampai tertido...nakal2 ngan           awok....
aku: (dalam hati) OMGGGGGG!!!!!! gile ap org tua nie...!!!!!!!!!!




penat k nk cite g2 k aq ringkaskn...then aq ckp elok2 ngan dy...borak2 pasal praktikal..firstly aq egt base2 jew....tpy dy lebihh then aq pon mty kn tepon..

sokkkknyaaa... owhhhhh dy kol lg...ok fine...aq agkat...dy da start mgtal..cite dy penahh tggung budak u...!!!haaa..???? eyyyyy dy pikir aq nie jenis g2 ke..??? nk tggung aq..????? sory ea....mak bpak aq still mampu tggung aq lg...!!!!!..ckp ngaruut2...then aq cite at membe aq...membe aq ponn ckp jte tukar la tmpt prktikal,,,,,sexual arresmnt weyyyy!!!hahahah

dgn keadaan trpkseny aq kne plihh tmpt prktikal lain....membe aq ponn plihh tmpat lainn..so sadd...xdpt nk prktikl same2...ssedihhhhhhh......pengalaman yg xdpt dilupakn....huaaaa.....

then 2,3 ary lepas tu dy kol lg...mntk maaf then tawarkan aq prktikal smule...
xpla aq maafkn dy...tpy utk praktikal at tmpat dy mang x la kot...
scraryship....!!!!huaaaaa....ap2 pon..alhamdulilahh da dpt tnpt praktikal lainn!!!!



                            xoxo eyqin_ali



No comments :

Post a Comment