Wednesday 3 September 2014

THROWBACKK PRAKTIKAL #UNIT PELESENAN

اسسالامواليكوم 
unit pelesenan..??? wow...departmnt yg sangat busy..!!!huh ari2 kne kol pos laju suruh diorg ambik surat..ari2 duduk depan counter layan customer yg datang..dan dry sini jugaklah aku dapat macam2 pengalaman...macam2 cerita macam2 ilmu yang dapat yang memang aku tak boleh dapat kat tempat lain..
hari2 melihat kerenah dan geligat orang yang berbeza..sangat xsangka aku dapat habiskan praktikal dengan jayanya..
unit pelesenan sngat best dan sgt happening...bila bnyak kerja kami duduk satu meja dan setelkan sama2 kerja tersebut..staff yang sporting dan byk membantu dan mempunyai semangat kerja yg tinggi..!!! aku suka !!!masa di unit pelesenan nie aku belajar macam2 bende semak examption dry travel agent..proses rating hotel..buat surat penyerahan banner.. handle kursus dan macam2 lagi..
layan gambar yokkk!!!
with my lecture during seminar tourism..
jumpe lecture nie sbb kami invite students Politeknik Muadzam Shah.
with staff MOTAC pn sue n pn ira
with Halim semasa rating hotel
selfie before starting seminar!!


done for my practical...waiting for picture last days practical..!!!!!


xoxo_eyqin_ali

No comments :

Post a Comment