Thursday 2 May 2013

bukit gambang waterpark..!!!!!!!

    hai3.....huh...skang aku nak cite pasal trip kami ke gambang water park...blaja tourism kn so mustahil la xmnat travel..lalalalla..actually.da lama aku g..masa sem1..saja2 nak share..(gedikssss)hahahahah  dan sebab trip nie jugaklah timbul salah faham dengan classmate aku yang len....xthu la apa yg diorang jelez dgn percutian kami.....kami buat trip tu pon just antara group hadfame... dan ada sebagian budak laky yg join...(xtaw la kan law diowg jelez coz ada dak laky ekot)...apa2 pon kami sangat happy dpat g trip tersebut.....

    after balek trip tak sangka ada lagi suara2 sumbang yang sound2 group kami...(xthulah kan ap masalahny,,)tapi kami diamkan saja.....n lame kelamaan diam la diowg tu...but..alhamdulillah skang semua ahli kelas aku da bersatu balik dan xgadoh2 macam masa sem1..(kita semua dah besarkan...)hahaha.....
xmoh gadoh2 laa.....bersatu teguh bercerai robohkan..huhuhu,,,apa2 pon sorry la law ada yang terasa hati coz kami xajak.....hope faham kami buat antara group shj...

so jom skodeng gambar percutian kami.....
before pergi....berseri semua..huhu

with ateh/athirah

we are hadfame...yeaaahhhhh




penat mandi manda......gelap semua muka sunburn.....huhuhu


okeyyy.....stakat ini shj percutian kami...ap2 pon mmg best.....but sem2 nie kami xdpt nak wat trip cozz jadual terlalu padat...tapi kami dapi berjalan sambil belaja...
okeyyy nanti aku share...
kbaiiiii........



~JAOH PERJALANAN LUAS PENGETAHUAN~

No comments :

Post a Comment