Thursday 2 May 2013

WE ARE HADFAME.....

                                                       ASSALAMUALAIKUM...


hari nie aku nak cerita pasal HADFAME..haaa HADFAME..??? apa tu....
haaaa....!!!! law korang nak tahu HADFAME nie adalah gabungan nama kawan2 aku at poli....(yg rapat jelakan...) biasalahkan law at sekolah or kat ne2 mesty ad grouping2 kn....so sama jugak seperti aku.....
group nie diberi nama HADFAME kerana......
H=HUDA
A=ATEH/ATHIRAH(mula2 susah jgak nak pggil ateh tpy lme2 da biasa..)
D=DIEYA
F=FINA
A=ASMA
M=MAS
E=EYQIN
             
haaaa....dari susunan nama tersebut maka terwujud la hadfame......
aku suka share2 gambar...jom jelajah gambar kami.......jom3......


baju tema..hahahaa pokadot..(aku xsuke pic nie sbnrny..muka aq lucu jew,,)


greenn time,,!!!!

haaaa posinng jagan x posingg,,!!!



kek persahabatn..!!!!!



No comments :

Post a Comment