Thursday 2 May 2013

APA YANG PENTING...?????? KERJASAMA...!!!!


   

            wonderpets..,wonderpets kami datang...membantu haiwan dalam kesusahan..kami xbesar dan kami xkuat...bila bekarjasama semua jadi mudah.....WONDERPETS..????bukan la....huhhhhhhh ari nie aku nak cite pasal kerjasama.....
              kerjasa bermaksud kerja bersama-sama atau saling membantu antara satu sama lain...mesti ramai yang tahu dan faham maksud kerjasama ...tapi xrmai yang betul2 faham apa itu KERJASAMA...kerjasa sangat3 penting kerana if x ada kerjasama takkan tercapai la tujuan kita....
             kejasa dalam kalangan PELAJAR ..????? haaa mesty mesti ramai yang setuju if aku kata kerjasa antara pelajar adalah sangat penting.....sebabnya....seperti yang aku lalui as a student.....kerjasama ini rakan2 nie penting sangat untuk asiggment yang melibatkan group...kita xboleh nak harapkan sesetengah pihak jew untuk siapkan asigment.....duduk kumpul n berbincang adalah cara terbaik utk mendapatkan ideal terbaik
          aku sangat3 la sakit hati bila wat asgment ahli group yang lain buat xthu....then last minute diowg boleh cakap...kita satu group ea..???lupalah aku group mane..eh2 macam mintak kaki jew kan....sabo jela...
           so pas nie if ad ap2 aktiviti group buatlah bersama-sama....because markah kerja group nie selaluny sangat besar...if kita dapat markah sikit jgn salahkan org len...salahkan diri anda sendiri....!!!!

         okeyyyy.....so now aku nak share ngan korang kebaikan  bekarjasama nie...
~dapat mengeratkan silaturahim antara sahabat..
~dapat menjana ideal2 yang bernas.
~dapat suarakan pendapat masing2...

n banyak lagi sebenarnya....kerjasama nie meluas...bukan sahaja kerjasama antara sahabat..tetapi antara ahli keluarga..jiran dan antara agama... so marilah kita sama2 mengamalkan sikap  KERJASAMA 



                                        ~BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH~
  


No comments :

Post a Comment