Wednesday 12 June 2013

sedih...,sakit hati......why you do this to me..????????

                                    SAKIT HATI....!!!!!!!!!!!!!!!

               susah bila hati xtnang...hidup jadi gundah gulana...wat apa pon xjadi....menangis...termenung...resah..gelisah....what happn to me..?????......arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
               kenapa hidup aku terlalu mengharapkan dia....,knp jadi camni....bila aku wat xpeduli dia pon xpedulikan aku.....sakitt aty..!!!! susah ke nak spend time sikit jew ngan aku...!!aku bukan nak dia layan 24hour......tpy tolong la bagi sikit perhatian kat aku...!!!!aku nakkan dia yg dulu...
yang caring..yang lovely...miss himm...really2 miss him....why this happen to me..????...aku nak hidup tenang dan disayangi macam orang lain...aku dah puas cari salah aku...tapi tak guna jugak law aku yang cari salah aku...!!!!tapi dia xpenah nak ngaku salah dia...so sad...really2 sad..!!!!!!!arghhhhhh...
skang aku just pasrah dan berserah jew pada Allah untuk tentukan semuanya...xguna jugak law nak nangis jew...da macam2 dia maki2 aku..tapy aku terima jew...bila dia mintak maaf aku maafkan..kenapa lembut sangat hati aku nie..???senang2 nak maafkan orang...emmm sedih nya....mampu x aku bertahan dengan perangai dia....tunggu dan lihat jela...


Maafkan aku bila tak sempurna
Diri ini hanya insan biasa
Sekiranya kehadiranku banyak membebankan, aku rela berundur........
                    

No comments :

Post a Comment