Tuesday 27 August 2013

....3days 2nite...

                                                          assalamualikum.....
hola2.....ari tu aku ad ckp kn nk cite pasal aku punye real guiding....
huaaaa..hampa....!!!!!!
aq ase cam katak yg duduk di bawah tempurung.....
disebabkn seorng pompuan nie aku trosss xd mood nk wat guiding...!!!!!soooo saddddd.....
sabo jela...btw aq da try yg terbaik....redho jela,,,,
aq xthu ap yg dia xpuas hati sangat dgn aku...
xpla..hanye tuhan jew yg dpt membalas semuany...n tuhan da tunjuk segala2 ny...

ap2 pon..aku suke sangat trip kali nie...awesommeee gile.......
enjoyyyyy even penattt..
n dpt pngalaman baru.....real guiding bukan jew depan classmte but depan tourist ...huaaaaa.......takot mmg takot...tpy redhaaaa jela......(huh guane nk jadi tourist guide nie...)
tmpt yg aku dan group aku plih ialah  .....muzium ngare...n terpakse la aku kaji sejarah2...dan blaja semula....huhu...jom tgok2 gambar....


berkumpul utk briefing

main game dalam bus utk attrack tourist



haaaaa ko dak ckolah pon ad...



terang jgn xterang...



best jugak jdy tourist guide nie,....nk kne blaja lg nie cre2 utk attrack tourist....!!!

No comments :

Post a Comment