Friday 2 August 2013

jumpa kawan lama..!!!!!!

                       Assalamualaikum.....
haaa..malam2 nie aku nk cite pasal kawan lama aku.......
mse aku skolah rendah dlu aq adlh bff nie....yg pelik ny aq knl dy xcampai bpe bulan kot...pas tu kmi rapat...pelikkan..???? hahaah....myb kmi nie sekepala....hahahah...

okey....kire ny after a few month dy tukar ckolah.....n aq tros x jmpe dy...but kteorng still contact dlm telephon....ok la tu kn...after a few month kmi lost contact blekk.....then....jeng3......suddenly dy add aq at fb....aq pon approve..(sbb aq mang suke approve even org tu aq xkenal pon..hahahah.....

nak masuk taon nie dekat 7 tahun aku xjumpe dy....n tbe2 kmi plan nak jmpe each other..hahahahah...kalot...malu...segan...!!!!! yela kot da lama aku xjumpe dy...macam mne dye n guane la aku kn..ahahahah...btw...aq bwk membe2 aq..jln2 bndo kuantn..n aq pon jumpe la membe lame aku tu....haa...best wow..kmi still macam dlu..lalalalalal.......n aq jugak dpt kawan baru......hope dapat jumpe lagi....masing2 busy ngan study...ap2 pon t wat runion ea....

                                     

ekin n husna



sekian....bye2

No comments :

Post a Comment