Monday 26 August 2013

...tioman....

assalamualaikum....

lme da x ngadap blog nie...fuhhhhh sembur habuk sikit...hehehe...
almaklumlah da sem3 nie busy skit..sem dpan da nak LI..
huaaa.sebut pasal LI aku xthu lg nie nk LI kat ne......
but,,,,now i don't want talk about that....ap yg aku nk story mory nie pasal pulau tioman...
last week aku g tioman.. (last weeks g mggu nie bru nk update,,,huhu)
bukan ap aku g pon utk assessment aku for marine subjek...n i got new exprience..!!!
sangat best....serius talk...sumpah xtpu...hehehe
kat sne aku berpeluang utk wat snokling, dinghy jew...nak fishing xsempat...
kami g kat kg salang..spe nk tenang kan fikiran aku syorkn korng g la at kg salang nie...sangat tenang...
n mals nk ckap byak jom layan gambar trip kali nie.....

jeti tanjung gemuk..

sampai2 jew..tros lompat...123...lompat..lalall

snorkling and dinghy time

my classmate....gile2 blake

matahari terbenam..cantik kn...

jom mkn reramai......


jom terbang ke bintang...!!!!!

bergerak pulang ke muadzam

my ohhhhssemmmm classmate....also my pa...



seronok gile rase...n hope cam come againnn...!!!

No comments :

Post a Comment