Saturday 3 August 2013

cari duit cuti raye..!!!!!!

                                                                       Assalamualaikum........
hye3....okeyy ari nie aku nak cite pasal kije..!!!! waaa ari selase ari tu aku dpt kol...membe mintk tlong jge kdai dy...,,adoyy aq bru nak merasa nikmat2 cuti.....huaaa....kije kedai tudung la plak....
dy mntak tolong aku cos dak baru masok tu xpndy niage....sale menurun....n then aku pon kbtln cuti tlong2 la dia.....sampai jew at kdai...aku ase nak pengsan...kdai berterabur...bersepah....ap yg diorng wat nie....!!!!!!!!xreti nak kmas....patot la mizan ckap dak2 tu xley harap...!!!!jeng2....tbe2 kak long dtg.....sory la ekin,...bersepah dak yg kije kdai nie bukan betul sangat..!!!!!!!huhu....aq pon hanya mampu tersenyum...lalaalal bosan mang bosan tpy dpt cry duet raye sikit2..huhu....
                   






jeng3...nampak kemas sikit ....dan ini lah hasil usaha 


beri tepukan gemuruh sikit..hahhaahha






hahahah....itu saja untuk hari ini........
....assalamualaikum...

No comments :

Post a Comment