Friday 21 June 2013

BINTANG HATIKU


mengingat semua tentangmu membuat hatiku tak menentu tak dapat ingkari aku menginginkanmu berharap ku ada di hatimu 

begitu indah ku rasa akhirnya kini kita bersama tapi menyakitkan, ini yang ku dapatkan saat kau bersama dirinya 

* aku bisa tahu bila itu maumu aku bisa tahu bila kau tak jadi milikku ku relakan saja kau bersama dirinya tapi kau tetap jadi bintang hatiku untuk selamanya 

oh memang semua harus ku terima 

meski tak dapat ku melupakanmu

aku bisa tahu bila itu maumu aku bisa tahu bila kau tak jadi milikku ku relakan saja kau bersama dirinya asal kau tetap bisa bahagia 

tak perlu kau ragu, ku bukanlah yang kau mau ku merelakanmu bila kau tak jadi milikku memang benar cinta tak harus memiliki tapi kau tetap jadi bintang hatiku 


lagu nie cam menggambarkan keadaan aku jeww....


kite kene redha if someone tu bukan untuk kite...tapi boleh ke hati aku time..??? aku still ag sayangkan dia...tapi aku da xsanggup lagi nak lukakan hati aku...mengalah...mengalahh dan terus mengalah...aku da xbolehh nak mengalah....aku kne kuat.. :) ....

xthu la nape dia cam jaohkan diri dari aku..aku kol xagkat..msj xbalas...salah ke aku kol salah ke aku mecej...aku rasa cam cukup laa..da xsaggup nak mengalah....cinte kan xharus memiliki...so better mengalah daripada hati teros terluka...

aku sedih xthu nak jawab apa bila kawan aku tanya pasal dia...aku jawab ok jew cam base jew...sedangkan hati aku nie meronta2.. hope diorng xtnye da..aku betul2 nak lupekan dia...da banyak kali aku bagi peluang tapi xpenah dihargai...!!! setia susah xsetia pon susah...ntah la...

setiap orang ada masalah sendiri..aku pikir nie la yang terbaik untuk aku dan dia...,sedih memang sedih tapi kite kene redha dengan letentuan tuhan...


tulah aku nie mudah sangat memaafkan orang..mudah sangat nak bagi org peluang...!!!


ok cinta kan x harus memiliki... :) so kite doakan dia pon da ckup baik....ada seorang insan yg aku kenal nie...ok aq knl kn dia sbgai akak t...antare perbualan aku dan akak t..

akak t :nak thu x bf akak xmcj pon akak..kol pon x..akak mcj xbalas..kol xagkat...xthu la..dia cepat jew nek tangan kat akak...akak kenal dia da lame dari mase dia susah dia belajar n campai dia da ada kedai sendiri akak tolong dia..bg semangat semua tapi sejak dia kenal sorang pompuan nie dia terus berubah....

aku :abis nape akak still kapel lagi dgn dia..???

akak t :kite perempuan nie just mampu sabo jew..bila kite sayang kan seseorang tu kite kene sabo dan sayang kan dia...perempuan nie boleh sabo walaupun pon yg laki wat kat dia..tapi sampai satu tahap Allah akan takdirkan sesuatu yg terbaik untuk kite..



mampu ke aku nak bersabar macam akak nie..aku xkuat untuk sabo dan terus mengharapkan dia...mulakan hidup baru....focus pada masa depan..itu matlamat aku....

               MEMANG BENAR CINTA TAK HARUS MEMILIKI.. :)



No comments :

Post a Comment