Tuesday 25 June 2013

terasa hatiiii!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum......

tersa hati..???? semua org pernah terasa hatikan .....ha xpnhh..???? owhhhh murni n open minded ny law xpnh trase hati.....okeyyy....this entry...aq nk cite pasal terasa hati....actually kte nie manusia mang xsempurna...dan begitu juga aku....kite xkan pernah nampak salah kite kalau x ad manusia len yg tegur kesalahan kite tu...
okeyy bab2 nak menerima teguran...aku akui aku pon susah nak terima teguran org...but aku akan refresh blek otak aku n pk...ap slah aku sampai org tegur aku....if org tegur kite of couse ad salah yg kite wat...n jgn senang2 jeww kite maki hamun sebab dia tegur kite.... myb ad baik ny kite terima teguran tersebut....ap yg kurang kite tmbah n ap yg slah kite perbaiki kan3...!!!!!

kite xboleh nak expect ap yg org xpuas hati kat kite,,,ap yg org nk dari kite..kite x boley nk expect semua tu...but if kte open mindd n kite try to be the best for our self...kite akan jadi lebih baik dari ap yg diorng jangkekn...!!!!aku nie pon bkn bek sangat..!!!tpy why not kite try ubah dry kite kn...!!!

aq da banyak kali terasa hati but aku pndamkan jew..n pk blekk ap slah aku...kdg2 teremosi jgak ....tapi berpada-padalahh..aku paling serabut if ada masalah dgn membe2 aku...!!xthu la kn...aku at tmpat blaja...jaoh dari fmly. (jaoh la sangatkan..!!!) kite at cnie xd sape2 kecuali kawan2...dia lah sahabat n dia lah keluarga kite...if kte ad masalah dgn diorng dgn sape kte nk ngadu...dgn sape kite nk bergembire..terasa macam kosong jew...terasa macam kite hidup sorng2 jew ats bumi Allah yg luas nie....huhhh.....

so pd pndapat aq....kalau ad jarum yg patah jgn disimpan didalam peti kalau ada silap dan salah jgn disimpan didalam hati..!! sakit wow....sakit sangat rase kalau gadoh dgn membe sendri..!!! so kalau kite rasa ada salah pada diri kite pada apa yg kite wat perbaiki lah...kat dunia nie kite xley nak jadi selfsh sgt..!!cozz kite hidup bermasyarakat,,,bukan hidup sorng2...law xlwy nk terima pendapat org len g dok dlm hutan...berkawan dgn monyet.. .. :P





No comments :

Post a Comment