Wednesday 12 June 2013

lara lagi..!!!!!

Hanya sampai di sini sahaja

Kisah cinta kita berdua

Tiada daya selamanya

Terhenti di sini

Biar ku pujuk hati ini

Merawat rinduku sendiri

Setelah aku kau lukai

Sedangkan kau tahu

Kasih aku hanyalah untukmu

Tiada lain dalam diriku

Takkan berubahwalau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu

Tak pernah goyah, tak pernah jemu

Takkan terpadam dalam hatikuIa milikmu, percayalah

Mungkin sudah suratan kita

Terpisah sebegini saja

Pasti di satu hari nanti

Ku jejak bahgia

Kasih aku hanyalah untukmu

Tiada lain dalam diriku

Takkan berubah walau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu

Tak pernah goyah, tak pernah jemu

Takkan terpadam dalam hatikuIa milikmu, percayalah

Mungkin sudah suratan kita

Terpisah sebegini saja

Pasti di satu hari nanti

Ku jejak bahgia

No comments :

Post a Comment