Wednesday 19 June 2013

my first day in semester 3..!!!!

 assalamualikum.....
               
              hari yg penat plus sedih plus bosan dalam idop aku....entah kenapa aq rase xhapy....actually sejak semalam da...hati aku rase sayu jew...ntah la...
              and today aku da dftr msok sem 3...wah2 da sem 3 aku rupeny...cam xcaye jeww..!!! btol ke nie bukan mimpi...!!!!huaaa......aq dapat bilik 4 org...2 orng dak sem2...n sorang ag roommate lame aku...nasib bek la dapat bilik ngan org yg aku kenal..law x...menangis 10 hari  10 malam aku....hahahahah...over btoll!!!!actually aku seorng yang susah nak bergaul ngan orang tu yg risau law dapat roomate orng yg aku xkenal n xsekepale...uwaaaa alhamdulilah syukur sangat2 dapat sekali ngan roomate lme..
              tapi nape hati aku tetap rasa xhapy eykk..!!!!ntah laa...ignore jela kn...waa aq dapat blok 2 aras 2..dari sem1 sampai sem2 aku dapat aras2...bilik jela len2...but ok la...dapat exercise sikit nek tgga ..hahahah...and dapat la aq buang lemak at badan2 aku nie...huhuhuhu....
            Alamakkk..!!!!!roomate aku seorng nie agak berisi org ny....aq x abizz2 cakap pasal gemok...!!!!risau ny dia terasa....huh....aq xd niat nak sindir dia pon....ap la first impression dia towards me..!!! argghhhhhh..xd niat...sory sgt2....
            badan aku rasa sakit2 dan sengal2...huaaa...penat angkat barang....!!!!!nk tdow n rehat...tata...

No comments :

Post a Comment